Merhaba,
Bil ki bunu okuyorsan bana hayatımda bir şeyleri başarmamda yardım ediyorsun demektir. Bu yüzden sana minnettarım.
Ben kimim?20 yaşında (21'ime aylar kaldı😆) İngilizce öğretmenliği 3. sınıf öğrencisiyim.
Kendimi bildim bileli fotoğraf çekmeye ve çekinmeye bayılıyoruuuum. Buna bir de gezmeyi eklemeden geçemicem.
Bu blog yazılarımda sizi de benimle gezdirmeyi planlıyoruuum.
Bana eşlik etmeye ne dersin?

Yorumlar
Yorum Gönder